Sunday, April 15, 2007

Lemongrass - Filmotheque

Bu aralar cok yogun oldugum icin blogla pek ilgilenemiyorum (yeni actik blogu gerci). Hatta genel olarak hic bir seyle ilgilenemez bir durumdayim. Muzik dinlerken bile secici davranamiyorum; alelacele ne denk gelirse basiveriyorum "play"e.. Gelgelelim bu album mutlaka bu blogta yer almali diye dusundum. Ya ben bu "gelisi guzel play'e basmalar" esnasinda cok eftere puften seyler dinlemisim ya da Lemongrass"in Filmotheque albumu gercekten cok hoş... Uzun uzun yazmak isterdim ama Roland Voss kalitesini anlatmak icin cokta uzun seyler yazmaya gerek yok...
Keyifli dinlemeler...

01. Elle Et Moi
02. Hot Day
03. Sakura
04. The Camera
05. Fritz The Cat
06. Aloha
07. Girl From Jupiter
08. Lonely Beach
09. Salon De Musique
10. Daydreamer
11. Spaceship
12. Streets Of Yokohama
13. Les Affaires
14. At Home
15. Hitchhikers
16. El Circolo Polar
17. Grass-hopper

Buradan indirebilirsiniz...

No comments:



8/1
Bu Ben Miyim?
Us Kids Know
alçak BASınç
Pop Songs Ltd.
Modern Music
İstanblog
Bozuk Kaset
Dinoaah
Papara Dergi
Under-G
Rock In Stroll
Suet Kafa
colors of myself
Sober
serdarcharliebrown
The Modern Way
Starcrazy
 
Batu
Emre T.