Thursday, April 19, 2007

Manic Street Preachers - Send Away The Tigers

Arkadaslar nihayet beklenen album Blogumuzda : ) Grup hakkinda hala bilgi sahibi olmayan varsa su adresten detayli bilgiyi alabilir ( www.allmusic.com ) .. Albumu henuz tam anlamiyla dinlemedim, fakat yorumumu en kisa zamanda ekleyecegimi belirtmek isterim : )

1.Send Away The Tigers
2.Underdogs
3.Your Love Alone Is Not Enough
4.Indian Summer
5.The Second Great Depression
6.Rendition
7.Autumnsong
8.I Am Just A Patsy
9.Imperial Bodybags
10.Winterlovers

Buradan Indirebilirsiniz..

3 comments:

Anonymous said...

Manics aşağı Manics yukarı, şahane bir grup onlar, kelimeler kifayetsiz, duygular eşdeğersiz. Suede ve Pulp ile beraber 90'lar Brit akımının 3 silahşörlerinden Manics halen dimdik.

Send Awy The Tigers da grubun görkemini, muhafaza ettiği cazibesini 1 basamak üste çıkaran bir iş. Benim gibi iflah olmaz Manics obesesyonlular için de mükemmel bir geri dönüş.

Müzikleri şahane, deklarasyonu şahane, gerisi bahane. Manics aşağı Manics yukarı

Batu said...

"your love alone is not enough" diyorum, "autumnsong" diyorum, "winterlovers" diyorum!..

bugunku albumler benim dogum gunu hediyelerimdi.. cidden cok iyi bir hediye oldu...

Anonymous said...

Batu, hakket mükemmel bu albüm. Autumnsong beni benden aldı. Your Love Alone Is Not Enough da, Winterlovers da geri kalanlar da. Allah'ım sen bize hep böyle güzel albümler nasip et!
Manics aşağı Manics yukarı diyorum, başka da bir şey...

Yineyeniyeniden doğum günün kutlu olsun. 40 gün 40 gece kutlayalım diyorum.



8/1
Bu Ben Miyim?
Us Kids Know
alçak BASınç
Pop Songs Ltd.
Modern Music
İstanblog
Bozuk Kaset
Dinoaah
Papara Dergi
Under-G
Rock In Stroll
Suet Kafa
colors of myself
Sober
serdarcharliebrown
The Modern Way
Starcrazy
 
Batu
Emre T.