Saturday, April 14, 2007

Mew - Frengers

1. Am I Why? No
2. 156
3. Snow Brigade
4. Symmetry
5. Behind The Drapes
6. Her Voice Is Beyond Her Years
7. Eight Flew Over, One Was Destroyed
8. She Came Home For Christmas
9. She Spider
10. Comforting Sounds


Bugun sizlere sunacagim bu album hayatim boyunca dinledigim en iyi 5 albumden biri ve kesinlikle tadina bakmanizi oneririm..
Bir suru aci ve lezzetsiz muziklerin bolca pompalandigi ulkemizin kendinden bihaber yasayan insanlarina bir 10 dakikanizi ayirinda iyi birseyler dinleyin diye haykirislarima iyi bir cevap olucak bu bana gore basyapit, olaganustu album..
Danimarka, Hellerup kokenli "The Mew", vokalde "Jonas Bjerre", gitarda Bo Madsen", bass gitarda "Johan Wohlert" ve davulda "Silas Graae" den olusuyor. Grubun tarzi "Dream Pop/Space Rock/Indie Rock" seklinde adlandirilabilir..

2 comments:

Anonymous said...

Boş yok albümde, hala koyar dinlerim. Favorim 156. Solistin sesi de başka bir güzel.

Batu said...

Dinledikce dinliyorum..
Kopamiyorum bu albumden...

156 + Snow Brigade



8/1
Bu Ben Miyim?
Us Kids Know
alçak BASınç
Pop Songs Ltd.
Modern Music
İstanblog
Bozuk Kaset
Dinoaah
Papara Dergi
Under-G
Rock In Stroll
Suet Kafa
colors of myself
Sober
serdarcharliebrown
The Modern Way
Starcrazy
 
Batu
Emre T.